diumenge, 22 de novembre del 2009

L’ORDENANÇA DE CIVISME I LA CONVIVÈNCIA de SANT JOAN DESPI SANCIONA AMB 301 EUROS PER TENIR FLORS EN UNA TANCA

L’ordenança de civisme i la convivència de sant joan despi sanciona amb 301 euros per tenir flors en una tanca.

En plenes obres de finalitzacio de la reurbanització dels carrers llobregat i Jacint Verdaguer, de Sant Joan Despí, hem rebut la denúncia per infracció de l’article 47.10 de les ordenances de civisme i la convivencia de Sant Joan Despí per MANCA DE NETEJA DELS SOLARS.

2 comentaris:

  1. Estic veient a TV3 el cas i no done credit com pot tenir tan poca sensibilitat un ajuntament. Estaven precioses les plantes en plena floracio, molta força i persevereu en els recursos perque no té cap trellat una multa com aquesta. Sort!

    ResponElimina
  2. Abans de tot he de dir que soc bastant critic amb aquest ajuntament i qualsevol organisme que al meu entendre faci malament les coses. Ho podeu comprobar en aquest blog http://valvuladefugida.blogspot.com/
    Per continuar m'agradaria felicitar al autor d'aquest blog per no callar i a mes cridar al quatre vents el que ell considera injust.
    - Les flors com els arbres o qualsevol element que aporti bellesa, color, benestar, etc. No es per si sol sancionable, això està clar.
    - Ara be, que aquests elements interfereixin d'alguna forma en el desenvolupament de la vida cotidiana de la resta de ciutadans, almenys s'ha de considerar.
    La meva sincera opinió es que les coses s'avisen abans de sancionar, no se si el seu cas, però veig que les flors encara estan a una mida que dona cert marge per donar-li temps de tallar-les.
    A mi no m'agradaria passejar per aquesta vorera d'un metre d'ample i ficar-me una branca al ull per mes boniques que siguin les flors que continguin. O caminar per Sant Joan esquivant branques, flors o matolls.
    L'exemple mes clar el te al seu veí, mirant la foto es comprova que les branques del arbre sobrepassen el límit de la vorera.
    Crec que l'ecologia no es això i 300 € de multa no em sembla descabellat per recordar a un propietari les seves obligacions.
    Sincerament, es una opinió gratuita, em sembla que vostè es víctima del arbre del seu veí, ja que segurament el també a patit aquesta denuncia i la obligació de mantenir les seves plantes no entén de centímetres.
    Volia deixar clar que es la meva opinió amb les dades que vostès mateixos donen, si estic errat en algun terme hi seré encantat de rebre la seva puntualització.
    Per últim m'agradaria ressaltar el forat que te al davant del seu mur. Això es vergonyós, perillós, denunciable i amb una extrema falta de professionalitat, en aquest cas, de operaris, tècnics de obra i tècnics de l'ajuntament. La valla que conté el forat en qüestió es una burla als criteris i normes de la seguretat.
    Amb tots els respectes,
    Ramon Vega

    ResponElimina